Subject: Ed: Annual global leprosy reporting for 2023- Estonia
From: Kärt Sõber <[email-masked]>
To: Jevgenia Epštein <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Apr 2024 11:18:26 +0300

Kas sa oskad öelda, kes selle teemaga tegeleb?

Terv

Kärt

Saatja: Maia-Triin Kanarbik <[email-masked]>
Saatmisaeg: neljapäev, 11. aprill 2024 09:09
Adressaat: Irina Filippova <[email-masked]>; Keiti Aren
<[email-masked]>
Koopia: Kärt Sõber <[email-masked]>
Teema: FW: Annual global leprosy reporting for 2023- Estonia

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastan WHO palve raporteerita leepra kohta Eestis. Ametlik kutse ja
täidetav raport Exceli formaadis on lisatud meili manusesse. Tähtaeg on
30. juuni 2024.

Heade soovidega

Maia-Triin Kanarbik
nõunik | Rahvatervise osakond
[email-masked]

Sotsiaalministeerium
Suur-Ameerika 1 | 10122 Tallinn
626 9301 |  <http://www.sm.ee/et> http://www.sm.ee

From: Heli Laarmann <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, April 11, 2024 6:22 AM
To: Maia-Triin Kanarbik <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Helen Sõber <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Annual global leprosy reporting for 2023- Estonia

Maia-Triin

Palun saada see Terviseametile täitmiseks.

Heli

From: LAL, Vivek <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, April 11, 2024 5:34 AM
To: Helen Sõber <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Heli Laarmann <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
Marge Truu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; SM Info
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; BIVOL, Stela <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; GLP <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Annual global leprosy reporting for 2023- Estonia

Dear Ms Helen Sõber,

Greetings from WHO Global Leprosy Programme!

As in previous years, WHO is collecting annual data on leprosy for
publication in the Weekly epidemiological record. For countries in the WHO
European Region, we only collect a minimum amount of data through a simple
excel file (attached).

The official request letter is attached for your kind perusal.

Thank you for your kind support.

Best regards,

Vivek.

Dr. Vivek Lal

Team Leader- Global Leprosy Programme

World Health Organization | Regional Office for South-East Asia

Red Fort Capital Parsvnath Tower (3rd floor) |Bhai Vir Singh Marg | New
Delhi | 110001 |India

Email: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  | [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Mob.: +91-9650333680 | Phone: +91-11-4304 0200 | GPN 26244

Web: http://www.who.int/health-topics/leprosy